piątek, 29 sierpnia 2014

Kino :p

HEJ :) Byłam wczoraj w kinie na filmie - "Epicentrum", polecam ! Film opowiada o tornadach, jest wiele momentów, które mrożą krew w żyłach, zdarzają się też chwile wzruszające:)
Lubię filmy, które mają jakiś sens, wciągają tak, że aż nie chce się jeść popcornu ;d, towarzyszą im emocje i w ogóle^^ a nie jak nie przemyślany wypad do kina na "Sekstaśmę" - niby komedia, ale słaba, porażka jeśli chodzi o wyjścia do kina, taki film moim zdaniem można oglądać np. przy prasowaniu ;d
Zdecydowanie lepsza komedia niż niejaka "Sekstaśma", na której byłam w kinie to - "Milion sposobów, jak zginąć na Zachodzie", film nie jakiś świetny, ale przynajmniej moja buzia była o wiele razy bardziej uśmiechnięta ;d
Oglądaliście, któryś z tych filmów? Co sądzicie :)

*http://www.filmweb.pl/film/Epicentrum-2014-657207
*http://www.filmweb.pl/film/Seksta%C5%9Bma-2014-638531
*http://www.filmweb.pl/film/Milion+sposob%C3%B3w,+jak+zgin%C4%85%C4%87+na+Zachodzie-2014-680870

Pozdrawiam:)


4 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, żeby Twoje 'od jutra' z poprzedniego postu, było tym prawdziwym od jutra :) a co do psychiki, to wszystko na spokojnie, na pewno się uda :) Ja już jestem po maturze i jestem jedną z tych nie wielu, którzy się nie stresowali, ale nie myśl o tym tak bardzo, do wszystkiego wystarczy podejść spokojnie i trzeba ułożyć dobry plan i wiedzieć czego się chce :)
    nakrywka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Skoro tak mówisz, to może i mnie się jakoś uda. Muszę koniecznie się zabierać za to bo tu już 1 wrzesień :D
      Pozdrawiam:)

      Usuń